Geçmişten Bilgiler

SIRLAR ODASI: Harry ve Ron'un şamarcı söğüte çarptıkları sahneyi çekebilmek için,tam 14 gerçek Ford Anglia otomobili heba oldu. MELEZ PRENS: Koleyle efsunlandıktan sonra Katie Bell'in havaya fırladığı sahne için set tasarımcıları Bell'in mankenini hazırladı. BİLGİ: İlk yedi Harry Potter filmi dünya çapında 6,3 milyar dolardan fazla hasılat yaptı.Bilgi:Yedi HP kitabı 200 ülkede 400 milyondan fazla sattı ve 68 dile çevirildi

16 Şubat 2016 Salı

Yeni Kitap "Cursed Child"

       Merhaba Potter Kafalar ben biraz geç öğrendim sanırım yoğunluktan dolayı pek takip edemez oldum gündemi ama yine de yazmak istedim biz daha Fantastik Canavarlar filmine hazırlanırken Harry Potter sekizinci kitabı çıkartıyor.

       Kitabın 31 Temmuz'da yayınlanacağını duydum ve muhtemelen senaryo şeklinde çıkartılacağı söyleniyor.Fazla bir bilgim olmadığı ve daha yeni haberdar olduğum için bende sizlere fazla bir şey aktaramıyorum.Kitapta son film de Peron Dokuz Üç Çeyrek'teki çocuklarını uğurladıkları sahneyi hepimiz hatırlıyoruz.Hikaye kaldığı yerden devam edecek sonunda beklediğimiz oluyor uzun zamandır bu haberi bekliyorduk.

       The Daily Mail'in yaptığı habere göre ismi Harry Potter and the Cursed Child olacağı   belirtiliyor.Ancak Harry'nin Hogwarts'a kabul olmadan önceki yıllarının konu edileceği    belirtilmiş.Anlaşılan Lily ve James'le ilgili bir şeyler de göreceğiz ama konu öncelikle Harry'nin Dursley'lerle geçirdiği kötü yıllar olacak.Oyuncuların kimler olacağı hakkında herhangi bir bilgi veremiyorum arkadaşlar ama durum bundan ibaret sabırsızlıkla bekleyeceğiz.

-HpKreacher

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder