Geçmişten Bilgiler

SIRLAR ODASI: Harry ve Ron'un şamarcı söğüte çarptıkları sahneyi çekebilmek için,tam 14 gerçek Ford Anglia otomobili heba oldu. MELEZ PRENS: Koleyle efsunlandıktan sonra Katie Bell'in havaya fırladığı sahne için set tasarımcıları Bell'in mankenini hazırladı. BİLGİ: İlk yedi Harry Potter filmi dünya çapında 6,3 milyar dolardan fazla hasılat yaptı.Bilgi:Yedi HP kitabı 200 ülkede 400 milyondan fazla sattı ve 68 dile çevirildi

21 Temmuz 2015 Salı

Açılış Yazısı

       Merhaba Potter Kafalar bu blogu bir kaç yıl önce kurmuştum fakat okulumdan dolayı hiç yazı yazamadım artık faaliyete geçiyorum ve bu blog da Harry Potter ile ilgili bilgiler ve duyulmamış şeyler yazmayı planlıyorum fakat bu yazdıklarım dışında şeyler de olacak sadece bunlarla sınırlı kalmayacak, umarım amacıma ulaşabilirim yazma konusunda pek başarılı olduğum söylenemez aslında ama bu işi yapmayı uzun zamandır planlıyorum ve sizlerinde destekleriyle başarılı olacağıma inanıyorum bunu sadece açılış ve tanıtım yazısı olarak düşündüm bundan sonra ki yazılarım da bilgiler ve farklı etkinlik tarzında işler yapmayı planlıyorum şimdiden hepinize teşekkürlerimi sunarım.

-HpKreacher 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder