Geçmişten Bilgiler

SIRLAR ODASI: Harry ve Ron'un şamarcı söğüte çarptıkları sahneyi çekebilmek için,tam 14 gerçek Ford Anglia otomobili heba oldu. MELEZ PRENS: Koleyle efsunlandıktan sonra Katie Bell'in havaya fırladığı sahne için set tasarımcıları Bell'in mankenini hazırladı. BİLGİ: İlk yedi Harry Potter filmi dünya çapında 6,3 milyar dolardan fazla hasılat yaptı.Bilgi:Yedi HP kitabı 200 ülkede 400 milyondan fazla sattı ve 68 dile çevirildi

18 Şubat 2016 Perşembe

Hogwarts Mektubu İsteyenler Buraya

       Merhaba Potter Kafalar bugün hepimizin sabırla beklediği ve çok istediğimiz o Hogwarts mektubuna nasıl sahip olacağınızı anlatacağım evet doğru okuyorsunuz evinize posta yoluyla Hogwarts mektubu yolluyorlar hepimizin büyük hayali bu biliyorum buna nasıl sahip olacağınızı anlatacağım şimdi.

       Aslında pek anlatılacak bir şey değil siteye giriş yaptığınız da güzel bir şekilde anlatılıyor ama yine de aklınız da bulunsun diye anlatmaya gerek duydum.Site sizi mektupta istediğiniz özellikleri eklemenize yardımcı seçenekler soruyor.Mektubunuzu hangi okuldan almak istediğinizi gibi sorular yönlediriyor tabi ki hepimizin Hogwarts'ı seçeceği büyük bir gerçek.

       Kişisel olarak eklemek istediğiniz şeyler de olursa onlarında ek ücretleri oluyor tabi ki Hogwarts mektubu yanın da peron dokuz üç çeyrek bileti ve ya sihirli versiyon ister misiniz tarzında sorular.Seçenekleri bu şekilde seçerek ilerliyorsunuz ve en sonun da belli bir süre sonra Hogwarts mektubunuza kavuşuyorsunuz arkadaşlar belki aranızda siteyi bilenler vardır fakat bilmeyenler için siteye buradan ulaşabilirsiniz.Evet arkadaşlar Hogwarts' da görüşmek üzere hepinize sihirli günler.

-Kreacher

6 yorum:

  1. Sitedeki açıklamaları tam olarak okumadan bir arkadaşım adına bilgileri doldordum ve e-mail adresime bir mail aldım. Şimdi nasıl oluyor, direk gönderiyorlar mı? Almaktan vazgeçtim şu anda nasıl iptal edebileceğim hakkında bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sadece denemek amaçlı yaptım bir ödeme kısmı olur diye fakat direk e mail aldim acaba sende noldu nasil iptal edebiliyoruz geliyor mu

      Sil
  2. Thank you for linking to our site. We appreciate it! :)
    Stacy@LegendaryLetters

    YanıtlaSil
  3. Slytherin takımı çıksın nolursun

    YanıtlaSil